środa, 25 marca 2020

Wygięta murłata - Źle wykonana poraca przez Italbud

Wydawałoby się, że zrobienie murłaty jest prostą sprawą jednak dla firmy Italbud z Kęt wcale taką nie jest. Jak możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej wygięła się.
Zdecydowanie źle to wygląda. Dlatego jeżeli zastanawiacie się nad korzystaniem z usług ej firmy dobrze się zastanówcie. Możecie mieć taką samą sytuację jak ja.


W Kętach i okolicy jest wiele innych firm, dlago jeszcze raz chciałbym powiedzieć uważajcie akurat na tą. 

Prawidłowe zrobienie tego elementu konstrukcyjnego nie musiałoby być wcale trudne. Ponadto, kiedy to zostało wykanane i widział, że tak to wygląda nie było mowy o naprawie. Dla wykonawcy było wszysto w porządku. Tak samo, jak przy innych elementach konstrukcyjnych. Dlatego poraz kolejny ostrzagą przed tą firmą.

Jak wygląda prawidłow wykonana murłata? Generalnie nie jest wygięta i to jest jej istotą natomiast u mnie niestety tak to nie wygląda. Mam naddzieję, że nie popełnicie takiego samego błedu jak ja. Polecam skorzystanie z innych firm. Różenież z tego powodu, że firma Italbud nie odbiera od mnie telefonów, natomiast kiedy dzwonię z innego numeru to odbiera po czym się rozłącza.


1 komentarz:

WIŚNIEWSKI GRZEGORZ italBUD PPHU - Informacje ogólne

Strona powstała w celu ostrzeżenia przed nierzetelnym wykonawcą: Italbud z Kęt. Na stronie znajdą się zdjęcia, przedstawiające prace wykona...